1- تهیه ضوابط و دستورالعمل‌های لازم

2-   انجام امور مربوط به مرخصی کارکنان

3-  شرکت در کمیسیون‌ها و جلسات مختلف

4- انجام امور مربوط به رتبه: ارشد،خبره،عالی

5- برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مختلف کارگزینی

6-  اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری

7-  انجام امور مربوط به تعاون، بیمه و رفاه کارمندان

8-  تهیه گزارشات لازم وانجام امور محوله تحت نظر رئیس اداره امور عمومی

9- استخدام و معرفی کارمندان واجد شرایط لازم جهت انجام مشاغل مورد نظر

10- پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تأمین این احتیا‌جات

11- رسیدگی به فرم‌های پرشده استخدامی به منظور حصول اطمینان از صحت آنها

12- مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهارنظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل

13-  رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوط به امور استخدام، تبدیل وضع استخدامی، ترفیع، بازنشستگی و تعیین برقراری حقوق بازنشستگی و یا وظیفه .

14-  تهیه پیش‌نویس کارگزینی از قبیل پیش‌نویس احکام انتقال، ترمیم حقوق، مرخصی، معذوریت، ترفیع، اضافه‌کار و نظیر آن با اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوط.


6.1.9.0
گروه دورانV6.1.9.0