1-راهنمائی کارکنان تحت سرپرستی و سازمان دهی فعالیتهای مربوطه و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود اختیارات و مسئولیت واحدهای تحت سرپرستی.
2-تهیه و تنظیم کلیه قراردادهای منعقده با شرکتهای طرف قرارداد براساس فرم مصوب هیئت وزیران و دستورالعمل.
3-صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدهای تحت سرپرستی
4-نظارت و انجام کارهای کارگزینی کارکنان برابر قوانین و مقررات استخدامی
5-تهیه و تنظیم قرارداد اجاره موقت برخی از واحدهای قابل واگذاری
6-نظارت و سرپرستی کارهای دفتری و ارسال مراسلات
7- نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی
8-دریافت دستور و برنامه کار از معاونت اداری ومالی دانشکده
9-بررسی و رسیدگی به امور حضور و غیاب کارکنان
10-بررسی و کنترل نامههای تهیه شده وپاراف آنها
11- انجام سایر کارها برابر دستور مقام مافوق
12-تهیه گزارشهای لازم برای مقام مافوق
- همکاری با کارگزینی دانشگاه در زمینه های زیر:
1-رسیدگی به پیشنهادات درخواستهای رسیده در باره امور استخدامی، تبدیل وضع، ترفیع،بازنشستگی، برقراری حقوق بازنشستگی و وظیفه
2-بررسی و رسیدگی به شکایات استخدامی کارکنان و شکایات رسیده و تهیه پیش نویس پاسخهای لازم برابر مقررات مربوطه
3-تهیه پیش نویس نامههای مختلف اداری و کارگزینی واحکام مربوطه که نیاز به تجربه بیشتری دارد
4-پیشنهاد به موقع در مورد ارتقاء پرسنل به کمیته اجرائی قانون استخدام کشوری
5-تعیین مدت خدمت کارمندان برای برقراری حقوق بازنشستگی و یا وظیفه
6-تهیه و تنظیم پیش نویس خلاصه پرونده استخدامی کارکنان
7-تهیه پیش نویس برقراری حقوق بازنشستگی یا وظیفه
8-بررسی خلاصه پرونده استخدامی کارمندان
- همکاری با کارگزینی اعضای هیئت علمی در زمینه های زیر:
1-انجام امور مربوط به ترفیع پایه اعضای هیئت علمی بورسیه ها / ماموریت آموزشی
2-انجام امور نقل و انتقالات اعضای هیئت علمی (مامور، انتقال، استعفا و غیره )
3-تهیه خلاصه پرونده های پرسنلی (فرم 502 و سوابق اعضای هیئت علمی
4-انجام کلیه آمور مربوط به آمار 1 ماهه، 3 ماهه و آمارهای درخواستی
5-انجام امور مربوط به تمدید قرارداد اعضای هیئت علمی پیمانی
6-بازنگری و پیگیری جهت اصلاح چارت سازمانی
7-نامه های مربوط به طرح تکریم ارباب رجوع
8-صدور کلیه احکام اعضای هیئت علمی
9-بروز سازی تشکیلات دانشکده
10-فرآیندهای کارگزینی
- همکاری با کارگزینی کارکنان:
1-صدور کلیه احکام پرسنل غیر علمی (رسمی، پیمانی و قراردادی)
2-انجام امور نقل و انتقالات پرسنل غیر علمی (مامور، انتقال، استعفا و غیره)
3-تهیه خلاصه پرونده های پرسنلی (فرم 502 ) سوابق کارکنان
4-انجام امور مربوط به تمدید قرارداد کارکنان پیمانی
5-ارسال درخواستهای کارکنان به دانشگاه
6-انجام امور مربوط به کلاسهای آموزشی
7-انجام امور مربوط به ارتقاء گروه کارکنان
8-طرح تبیین شغلی (ارشد خبره عالی)
9-همکاری با کارگزینی امور رفاهی:
10-کلیه امور مربوط به مرخصی ها (بازخرید، اعلام مانده مرخصی و غیره)
11-انجام امور بیمه (خدمات درمانی، تامین اجتماعی، تکمیلی و بیمه عمر)
12-ارسال نامه های مربوط به کلاسهای آموزشی
13-تهیه لیست بن، عیدی، لباس و لوازم التحریر
14-انجام امور مربوط به بازنشستگی
15-ارائه گواهی های اشتغال به کار
16-سفرهای سیاحتی و زیارتی
17-تهیه لیست اضافه کار
18-انجام امور ارزشیابی