1- تایپ نامه ها
2- تایپ ارزیابی عملکرد دانشکده
3- اطلاع رسانی و ارجاع نامهها طبق نظر ما فوق
4- تهیه صورت مایحتاج اداری کارمندان و توزیع آنها
5- حفظ و نگهداری نامهها ، اوراق ، اسناد و مدارک
6- تهیه و تکمیل فرمها و گزارشات طبق نظر ما فوق
7- تایپ ارزشیابی و تفاهم نامههای کل پرسنل دانشکده
8- انجام و تایپ فرمهای بیمه مکمل کل پرسنل دانشکده
9- تفکیک و توزیع نامهها برای ارجاع به واحد اقدام کننده و پیگیری آنها
10- شماره نمودن کلیه حق التدریس اساتید مدعو و غیر مدعو در هر نیمسال
11- اسکن کلیه نامهها اداری ، آموزشی و همچنین کپی نمودن نامهها اداری
12- پاسخگویی به ارباب رجوع ( دانشجویان ، پرسنل و بررسی درخواستها )
13- ارسال کلیه دعوت نامههای دانشجویان و سئوالات امتحانی در هر نیمسال و ....
14- پرینت کلیه نامههای دانشجویان و پرسنل ( گواهی اشتغال ، فرمها، دعوتنامهها و ........)
15- انجام کلیه امور محوله از سوی ریاست و معاونین و امور اداری ( مثل برگزاری امتحانات ، همایش و ... .....)
16- جستجو سوابق نامهها از طریق اتوماسیون دبیرخانه زمانی که مسئولین دانشکده پیگیر نامهها هستند
17- ثبت خلاصه مشخصات و جریان نامههای وارده و صادره و موضوع و شماره نمودن آنها از طریق اتوماسیون